Administratie op orde

De administratie bijhouden wordt vaak als lastig ervaren. Her en der in huis liggen papieren, soms nog ongeopend in een envelop. Wat bewaar je wel en wat niet? Wanneer de administratie niet goed wordt bijgehouden kan het snel onoverzichtelijk zijn. Wanneer bijvoorbeeld de partner wegvalt, die altijd de administratie deed, kom je er plotseling alleen voor te staan.  Er ontstaat onrust en stress over bijvoorbeeld facturen en er zijn zorgen over inkomsten en uitgaven.

 

ZieSo helpt bij:

  • Samen op orde brengen en bewaren van de administratie.
  • Het aanleren van een werkbaar systeem.
  • Ordenen van (digitale-) documenten.
  • Leren bijhouden en opslaan van de email.
  • Voeren van correspondentie met instanties.

 

Het resultaat is:

  • Weer rust krijgen.
  • Overzicht in de administratie.
  • Documenten worden sneller teruggevonden.
  • Dat rekeningen op tijd betaald kunnen worden.
  • Eventuele kostenbesparing.
  • Indien mogelijk zelf de administratie bijhouden.